Orange spot Blue spot

Najczęściej zadawane pytania

Kto może starać się o pożyczkę w Zylion?

Każda osoba, która:
  • posiada obywatelstwo Rzeczpospolitej Polskiej z miejscem zamieszkania na terenie RP,
  • jest w wieku od 22 do 75 lat,
  • jest w pełni zdolna do podejmowania czynności prawnych,
  • utworzyła swój profil na stronie internetowej www.zylion.pl, zaakceptowała warunki na jakich możemy pożyczyć pieniądze i złożyła poprawnie wypełniony wniosek,
  • nie posiada zaległości finansowych w Zylion w momencie wnioskowania o pożyczkę oraz posiada zdolność do jej przyszłej spłaty.

Jakie dokumenty są potrzebne by wnioskować o pożyczkę?

Nie wymagamy przedstawiania żadnych dokumentów i zaświadczeń o dochodach. W wypełnieniu wniosku na naszej stronie internetowej przydatny będzie wyłącznie Twój dowód osobisty oraz telefon komórkowy.

Gdzie muszę się udać by wnioskować o pożyczkę?

Nie musisz się nigdzie fatygować – do wnioskowania o pożyczkę potrzebny Ci jest jedynie sprawny komputer z dostępem do Internetu i wygodny fotel. 100% czynności odbywa się online!

Czy mogę się starać o pożyczkę pomimo zobowiązań względem innych firm/banków?

Tak, oczywiście. Twoje zobowiązania nie stanowią przeszkody w staraniu się o pożyczkę w Zylion. Pamiętaj jednak, że terminowość spłaty zobowiązań buduje pozytywną historię kredytową, która jest brana pod uwagę podczas analizy Twojego wniosku.

Jak długo muszę czekać na pieniądze po pozytywnej decyzji?

Przyznaną dla Ciebie pożyczkę wysyłamy szybkim przelewem od razu po podjęciu decyzji. Jeśli Twój Bank obsługuje natychmiastowe przelewy, pieniądze na Twoim rachunku mogą pojawić się po kilku sekundach. Sprawdź swój bank. W przypadku braku przelewu na Twoim rachunku bankowym, skontaktuj się z nami.

W jaki sposób oceniacie moją zdolność do spłaty pożyczki?

Zdolność do spłaty przez Ciebie pożyczki oceniamy na podstawie danych, które wprowadzasz podczas wnioskowania o pożyczkę oraz weryfikacji Twojej wiarygodności i historii kredytowej w ogólnodostępnych biurach informacji gospodarczej.

Czy można dokonać wcześniejszej spłaty pożyczki?

Tak, oczywiście. W każdej chwili możesz dokonać wcześniejszej spłaty swojej pożyczki bez dodatkowych kosztów.

Ile pieniędzy i na jak długo mogę pożyczyć?

Jeśli jesteś nowym klientem, możesz wnioskować o pożyczkę krótkoterminową w kwocie od 100 zł do 1500 zł na maksymalny okres 30 dni. Każda następna pożyczka może być dostępna do maksymalnie 3500 zł.

Co jeśli po pożyczeniu pieniądze jednak nie będą mi potrzebne?

Każdy klient ma możliwość odstąpić od przyznanej pożyczki w terminie 14 dni od daty jej przyznania (czyli od daty zawarcia Umowy Pożyczki). Jest to możliwe po wypełnieniu oświadczenia o odstąpieniu od pożyczki i wysłaniu go przed upływem 14 dni na adres e-mail info@zylion.pl  lub adres do korespondencji: 02-386 Warszawa, ul. Altowa 13. Następnie jesteś zobowiązany do zwrotu otrzymanych pieniędzy w terminie 30 dni od daty złożenia odstąpienia na rachunek bankowy wskazany w treści Umowy Pożyczki. Pamiętaj, że dniem zwrotu pożyczki jest data zaksięgowania jej na naszym rachunku bankowym. Odstąpienie od pożyczki nie jest równoznaczne z jednoczesnym odstąpieniem od Ramowej Umowy Pożyczki. Są to dwie odrębne dyspozycje.

Jak mogę odstąpić od Ramowej Umowy Pożyczki z Zylion?

Odstąpienie od Ramowej Umowy Pożyczki można złożyć w ciągu 14 od daty jej zawarcia. Wzór oświadczenia o odstąpieniu dostępny jest na naszej stronie w części Dokumenty. Uzupełniony i podpisany dokument należy wysłać na adres do korespondencji: 02-386 Warszawa, ul. Altowa 13 . Następnie w ciągu 30 dni od daty złożenia odstąpienia od Ramowej Umowy Pożyczki należy zwrócić pożyczoną kwotę na rachunek bankowy wskazany w treści Ramowej Umowy Pożyczki. Pamiętaj, że dniem zwrotu pożyczki jest data zaksięgowania jej na naszym rachunku bankowym.

Czy mogę wnioskować o kolejną pożyczkę?

Jeśli jesteś naszym klientem i spłaciłeś dotychczasową pożyczkę w całości to zaraz po jej zaksięgowaniu możesz ubiegać się o kolejną pożyczkę. Wystarczy, że zalogujesz się na swój profil.

Czy przelewu weryfikacyjnego mogę dokonać z innego rachunku bankowego, niż mój?

Przelewu weryfikacyjnego należy dokonać ze swojego indywidualnego rachunku bankowego. Dzięki temu możemy zweryfikować prawdziwość podanych przez Ciebie danych, co ma bezpośredni wpływ na pozytywną decyzję o przyznaniu pożyczki.

Co mam zrobić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki w terminie?

Jeśli wiesz, że spłata całości pożyczki w terminie będzie utrudniona lub niemożliwa, skontaktuj się z nami – pomożemy Ci wskazując optymalne dla Ciebie rozwiązanie.

Co się dzieje w przypadku braku spłaty pożyczki?

Opóźnienie lub brak spłaty (części lub całości pożyczki) wiąże się z podjęciem przez Zylion dodatkowych czynności upominawczo-windykacyjnych. Klient w takiej sytuacji musi się liczyć z poniesieniem dodatkowych kosztów zgodnie z tabelą opłat (integralna część Ramowej Umowy Pożyczki). Pamiętaj - zanim podejmiesz decyzję o braku wpłaty, skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci w spłacie pożyczki.

Jaki może być powód odmowy udzielenia pożyczki z Waszej strony?

Podstawą do podjęcia decyzji jest spełnienie warunków podstawowych opisanych w pierwszym pytaniu. Podjęcie decyzji jest efektem przemyślanej analizy danych otrzymanych od wnioskującego oraz dostępnych w zewnętrznych ogólnodostępnych bazach informacji, które wspólnie budują wiarygodność i zdolność finansową klienta do spłaty zobowiązania. W związku z tym, nie możemy zagwarantować akceptacji w każdym przypadku.

Co mam zrobić jeśli zmienią się moje dane teleadresowe po zawarciu umowy z Wami?

W każdej chwili możesz dokonać aktualizacji danych teleadresowych – taka opcja jest dostępna, po zalogowaniu się na stronie www.zylion.pl w części „Edycja danych”.

Jak mogę zrefinansować swoją pożyczkę?

Refinansowanie pożyczki to możliwość spłaty aktualnego zobowiązania w terminie, przy udziale pożyczkodawcy współpracującego z Zylion. Możesz zawnioskować o refinansowanie swojej pożyczki z poziomu profilu klienta. Pozytywna decyzja to również nowy 30-dniowy termin spłaty pożyczki.

Zapomniałem hasła do logowania na stronę Zylion. Co zrobić?

Skorzystaj z opcji ‘Nie pamiętam hasła’. Następnie wprowadź swój adres e-mail, a my po jego zatwierdzeniu wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z linkiem do zmiany hasła do Twojego profilu.

Gdzie mogę szukać pomocy/odpowiedzi na moje pytania?

Zachęcamy do kontaktu! Zawsze chętnie Ci pomożemy i odpowiemy na wszelkie pytania! Możesz się z Nami skontaktować na trzy różne sposoby. Wybierz ten najbardziej wygodny dla siebie:
  • telefon - nasi konsultanci są dostępni w godzinach 08:00 - 20:00
  • e-mail - nasza skrzynka czeka na wiadomość od Ciebie 24h – odpowiadamy w godzinach 08:00 - 20:00

Co robić, gdy strona nie ładuje się w przeglądarce? Z jakiej przeglądarki najlepiej korzystać?

Przyczyn może być wiele. Te najczęstsze to brak lub rzadkie oczyszczanie przeglądarki z plików cookies, brak pamięci podręcznej i/lub złośliwe oprogramowanie zainstalowane na Twojej przeglądarce lub komputerze. Funkcjonalność naszej strony opiera się nowoczesnych rozwiązaniach, co daje gwarancję działania na wszystkich dostępnych przeglądarkach internetowych. Jeśli próby otworzenia strony za pomocą innych przeglądarek nie powiodą się, skontaktuj się z Nami – pomożemy Ci wypełnić wniosek o pożyczkę.

Jak założyć swój profil na stronie Zylion?

To bardzo proste! Jeśli masz dostęp do komputera z Internetem, wystarczy, że wejdziesz na stronę www.zylion.pl. Twój profil stworzymy po wypełnieniu przez Ciebie formularza rejestracyjnego i poprawnego przeprowadzenia weryfikacji tożsamości.

Czy mogę podnieść kwotę pożyczki mimo tego, że moja pożyczka nie została jeszcze spłacona?

W danym okresie możesz korzystać tylko z jednej pożyczki do wysokości zawnioskowanej i udzielonej przez nas kwoty. Po całkowitej spłacie bieżącej pożyczki automatycznie pojawia się możliwość zawnioskowania o kolejną pożyczkę. Maksymalna kwota pierwszej pożyczki to 1500 zł, natomiast każda następna to już maksymalnie 3500zł

Czy mogę ubiegać się o kolejną pożyczkę pomimo faktu, że pierwszą pożyczkę spłaciłem po terminie?

Tak, możesz wnioskować o pożyczkę, nawet, jeśli poprzednią pożyczkę zwróciłeś po terminie. Pamiętaj jednak, że historia spłaty buduje Twoją wiarygodność w naszych oczach i ma bezpośredni wpływ na decyzje o przyznaniu każdej następnej pożyczki.

Czy wieczory, święta lub weekendy wpływają na czas wypłacania pożyczki?

Udzielamy pożyczki bez względu na rodzaj dnia. Dostępność 24/7 zapewniamy tak, by każdy bez względu na miejsce i czas mógł pożyczyć pieniądze. Dzięki temu potrzebna Ci kwota może być dostępna w przeciągu 10 min od uzyskania pozytywnej decyzji. Pamiętaj jednak, że od Twojego Banku zależy, kiedy pieniądze od Zylion pojawią się na Twoim rachunku. Sprawdź, czy Twój Bank obsługuje szybkie przelewy 24/7.

Jakie jest oprocentowanie pożyczki?

Zylion nie obciąża swoich klientów dodatkowym oprocentowaniem pożyczki, czyli naliczaniem odsetek kapitałowych. Całkowity koszt pożyczki w postaci prowizji i opłat zgodnie z Tabelą Opłat jest jasny i przedstawiany przed zawnioskowaniem o pożyczkę.

Telefon

12 345 29 99